logo jihad
logo jihad
سه شنبه 11  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerسرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منصوب شد (95/10/1)
سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منصوب شد (95/10/1)
سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی منصوب شد (95/10/1)

طی حکمی از سوی دکتر نیر اعظم خوش خلق سیما، رییس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی، سید محمد حسن موسوی پاکزاد به سمت سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشکده منصوب شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و ترویج یافته ها در متن این حکم آمده است" امید است با بهره گیری از تجارب و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری، اهداف دولت تدبیر و امید نیل به اهداف پژوهشکده موفق و کوشا باشید". همچنین در این حکم مواردی چون جلب رضایت همکاران از طریق احترام به جایگاه و منزلت آنان، ایجاد تحول در ارائه خدمات و پشتیبانی و بخش های تحقیقاتی، ایجاد نظم و انضباط در انجام سریع و به هنگام امور محوله، ارائه راهکارهای جدید و موثر در جهت رفاه همکاران، تعریف کار موثر برای همکاران امور اداری و ایجاد رفاه اداری برای همکاران از طرف ریاست پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی مورد توصیه قرار گرفت.

سید محمد حسن موسوی پاکزاد متولد شهر مقدس قم می باشد. وی در سال 1380 رشته مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی را با موفقیت سپری نمود و در سال 1387در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی قزوین پذیرفته شد. وی که در گذشته در سمت کارشناس معاونت آموزش و تجهیز نیروی انسانی سازمان تحقیقات در دفتر خدمات تکنولوژی آموزشی مشغول به فعالیت بوده، در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی نیز به مدت 4 سال به عنوان کارشناس امور پژوهشی مشغول به خدمت بوده است.

شایان ذکر است سرپرست جدید مدیریت امور اداری و پشتیبانی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی سابقا در طی برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری به حضور همگان معرفی شد و از زحمات خالصانه آقای مهندس نعیمی سرپرست قبلی مدیریت مذکور تقدیر شده بود.

عکس: سینا معتمدراد

                                                                                                                           

1395-12-07
منبع : اداره روابط عمومی و ترویج یافته ها

faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 523,600 | بازدید امروز : 153