logo jihad
logo jihad
پنج شنبه 20  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerبازدید جمعی از دانش آموزان از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی
بازدید جمعی از دانش آموزان از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی
بازدید جمعی از دانش آموزان از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی


پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، روز دو شنبه، ۳ اردیبهشت ماه جاری، پذیرای بیش از  ۶۰ نفر از دانش آموزان پایه ششم ابتدایی آموزشگاه دخترانه مرحوم کرمی بود؛ دانش آموزانی که با بازدید از بخش های مختلف تحقیقاتی با دستاوردها و اقدامات پژوهشگاه در عرصه فناوری های زیستی در کشاورزی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، در ابتدای این بازدید،رئیس اداره روابط عمومی پژوهشگاه، توضیحاتی درباره فعالیت های پژوهشگاه و مفهوم بیوتکنولوژی کشاورزی برای دانش آموزان ارائه کرد.
سپس دانش آموزان از بخش های مختلف تحقیقاتی آزمایشگاه ها، شامل کشت بافت و سلول، نانو تکنولوژی و بیوتکنولوژی میکروبی بازدید کردند و کارشناسان هر بخش، توضیحات لازم را به دانش آموزان ارائه دادند که بسیار موردتوجه این دانش آموزان و مربیان همراه قرار گرفت.
گفتنی است هدف این بازدید به مناسبت گرامیداشت هفته مشاغل آشنایی دانش آموزان با کارهای پژوهشی خصوصا در زمینه درس علوم بود که در همین راستا توضیحات مناسبی برای دانش آموزان ارائه شد تا در ارتقای علمی و درسی آنها موثر و فرصتی مناسب برای ایده و الگو برداری برای این آینده سازان باشد.

 

1403-02-04

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 524,690 | بازدید امروز : 31