logo jihad
logo jihad
 یکشنبه 09  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerگرامیداشت سالروز ولادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر در پژوهشگاه
گرامیداشت سالروز ولادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر در پژوهشگاه
گرامیداشت سالروز ولادت مولای متقیان امام علی (ع) و روز پدر در پژوهشگاه

در آستانه سیزدهم رجب خجسته زادروز مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر، رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با حضور در بخش های مختلف تحقیقاتی و اداری پژوهشگاه با اهدای گل و هدیه این روز را به همکاران  خود تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، محسن مردی، رئیس پژوهشگاه همچنین در پیامی این مناسبت فرخنده را به عموم همکاران و خانواده‌های آنها تبریک گفت.
در این پیام آمده است: « سیزدهم رجب، سالگرد میلاد با سعادت نخستین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی( ع) و روز پدر را به محضر تمامی همکاران عزیز، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در شأن و منزلت مولای متقیان، علی (ع)، بزرگ مظهر آزادگی و عدالت چه می‌توان گفت. او که « نمونه متعالی شهامت در جنگ، نمونه اعلای پاکی و لطافت روح و محبت، نمونه عالی عدالت، صبر، بردباری و همه زیبایی ها و فضایلی است که انسان همواره نیازمندش بوده و ندانسته.» او که به تعبیر بلند جرج جرداق، شاگرد مسیحی مکتب امیرمومنان (ع)، اقیانوس بی انتهایی بود که کران تا کران جهان را فراگرفته اما با قطره اشک یتیمی طوفانی می شد.
راستی که چه سعادتی برای پدران این سرزمین بالاتر که پاسداشت مقام و سپاس از مهرشان با شادمانی میلاد بزرگ منادی خردورزی و عدالت متبرک گشته است.
با درود به روان پاک تمامی پدران آسمانی و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت تمامی پدران ارجمند،  ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده به عموم همکاران خصوصا پدران ارجمند، موفقیت، نیک‌بختی و سربلندی روزافزون همه عزیزان و خانواده‌های محترم را از درگاه الهی مسألت دارم.


محسن مردی 
رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

 

 

 

 

 

 

 

1402-11-04
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 523,274 | بازدید امروز : 167