logo jihad
logo jihad
جمعه 07  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerمراسم تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار شد
مراسم تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار شد
مراسم تجلیل از بازنشستگان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار شد

 

پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی طی مراسمی از کوشش ها و خدمات ماندگار شش نفر از همکاران پرتلاش پژوهشگاه که به تازگی به افتخار بازنشستگی نایل شده اند تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، مهندس حمید قربانی، مدیر برنامه و بودجه پژوهشگاه، مهندس اکبر زرشناس، رییس اداره مالی و اداری، اسماعیل روح الامین، معاون پژوهشکده متابولیت های ثانویه گیاهان زراعی و باغی(اصفهان)،  مهندس مریم کاسب، مسئول حوزه ریاست، مهندس نسرین امیربختیار، کارشناس امور مالی و مهندس هاشم پورایراندوست، کارشناس تحقیقاتی، همکاران بازنشسته جدید پژوهشگاه هستند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر صالحی جوزانی، رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی هم طی سخنانی با تقدیر از تلاش های تک تک همکاران بازنشسته گفت: متاسفانه اهمیت مدیریت دانش و ثبت تجارب کارکنان در کشور چندان مورد توجه قرار نگرفته که باید ترتیبی بدهیم که از دانش و تجارب بازنشستگان به عنوان کانون فکر و تجربه استفاده کنیم.

وی با بیان این که بازنشستگان نباید بازنشستگی را پایان خط بدانند و باید با برنامه ریزی مناسب، نشاطی دوباره را در زندگی خود و خانواده ایجاد کنند، گفت: می توان با راه اندازی یک شرکت تعاونی یا شرکتی با مسئولیت محدود از ظرفیت بازنشستگان استفاده کرد.

در ادامه، تعدادی از همکاران بازنشسته نیز در سخنانی کوتاه به بیان تجارب و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

  

  

  

  

  

                                                 

 

 

 

 

خبر:

عکس: حسن سمیعی

 

 

1401-12-14
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 522,911 | بازدید امروز : 17