logo jihad
logo jihad
شنبه 01  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerبازدید مسوولان دانشگاه پیام نور تبریز از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی
بازدید مسوولان دانشگاه پیام نور تبریز از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی
بازدید مسوولان دانشگاه پیام نور تبریز از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی

 

 

 جمعی از مسئولین و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور تبریز ضمن بازدید از ‏پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی پژوهشگاه در نشستی مشترک با رئیس و اعضای هیئت علمی پژوهشکده زمینه های همکاری های مشترک را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی، روز یکشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه جمعی از مسئولان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور تبریز از جمله حسین عباسی، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان و مرکز تبریز و حجت الاسلام والمسلمین خلیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و مرکز تبریز، در جلسه ای مشترک با حضور رئیس و اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی به بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه های همکاری های مشترک پرداختند‌. در ابتدای این جلسه، دکتر حجازی، ضمن خوشامدگویی به میهمانان به معرفی اعضاء هیئت علمی و بخش­ های مختلف پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی پرداخته و گزارشی را از دستاوردهای مهم پژوهشکده، پروژه ­های در دست اجرا و برنامه های پژوهشکده در سال ۱۴۰۲ ارائه داد.

اعضای هیات علمی و کارشناسان پژوهشکده نیز ضمن ارایه توضیحات تکمیلی در خصوص پروژه ها به سوالات مطرح از سوی میهمانان پاسخ دادند. در ادامه جلسه درخواست­ ها و پیشنهادهایی از سوی میهمانان مطرح شد که دکتر حجازی در پاسخ به درخواست مسئولین و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور تبریز آمادگی پژوهشکده را برای همکاری در اجرای طرح­ های پژوهشی مشترک، بهره مندی متقابل از امکانات آزمایشگاهی، پذیرش دانشجو و کارآموز از دانشگاه پیام نور و راه اندازی نشریه علمی مشترک بین پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی و دانشگاه پیام نور در قالب تفاهم نامه امضا شده اعلام کرد. حجت الاسلام والمسلمین خلیلی نیز در انتهای جلسه ضمن تشکر از میزبان، این جلسه مشترک را فرصتی برای همکاری و هم افزایی دو مجموعه علمی توصیف و اظهار امیدواری کرد که حاصل اینگونه همکاری ها برای استان و کشور با خیر و برکت همراه باشد. در انتهای جلسه از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی برای بازدید از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور دعوت شد. در ادامه این نشست مشترک، مسئولین و اعضاء هیئت علمی دانشگاه پیام نور از آزمایشگاه­ ها و گلخانه پژوهشکده بازدید کردند و از نزدیک با پروژه های در حال اجرا آشنا شدند.

 

  

  

 

 

 

1402-03-03
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 521,788 | بازدید امروز : 171