logo jihad
logo jihad
شنبه 01  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerبازدید هیات رئیسه پژوهشگاه از پژوهشکده بیوتکنولوژی متابولیت های ثانویه
بازدید  هیات رئیسه پژوهشگاه از پژوهشکده بیوتکنولوژی متابولیت های ثانویه
بازدید هیات رئیسه پژوهشگاه از پژوهشکده بیوتکنولوژی متابولیت های ثانویه

 

روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ پژوهشکده متابولیت های ثانویه میزبان هیات رییسه پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران دکتر صالحی جوزانی رییس، دکتر پورداد معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر شریعت پناهی معاون پژوهشی و دکتر آزادی قائم مقام امور فناوری بود.

طی این بازدید هیات رییسه پژوهشگاه از بخش های مختلف پژوهشکده اصفهان بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت طرح ها خاتمه یافته و در حال انجام قرار گرفتند. همچنین در جریان این بازدید جلسات متعددی نیز با حضور دکتر ابراهیمی رییس پژوهشکده متابولیتهای ثانویه و همکاران پژوهشکده اصفهان برای پیگیری موضوعات مختلف جاری، مالی و پژوهشی برگزار شد. در ابتدای این جلسات گزارشی از اهم فعالیت های سال 1401 پژوهشکده اصفهان توسط دکتر ابراهیمی به ریاست پژوهشگاه و هیات رئیسه ارائه شد. در جلسات مربوطه هماهنگی های لازم درخصوص اجرای بهتر کلیه موضوعات مورد نظر بحث و تبادل نظر گردید.

در خاتمه ریاست پژوهشگاه در جلسه عمومی ضمن تشکر از فعالیت های همکاران پژوهشکده اصفهان، با ارائه لوح تقدیر از تعدادی از همکاران فعال در بخش های مختلف قدردانی کرد. همچنین با توجه به بازنشستگی آقای روح الامین در این جلسه با ارائه لوح تقدیر از فعالیت ایشان طی سالیان خدمت در پژوهشکده اصفهان قدردانی شد.

 

 

  

  

  

 

 

 

 

1402-02-24
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 521,704 | بازدید امروز : 87