logo jihad
logo jihad
جمعه 07  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdivider دوره آموزشی آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برگزار شد
 دوره آموزشی آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برگزار شد
دوره آموزشی آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری برگزار شد

به همت اداره آموزش پژوهشگاه دوره آموزشی با هدف آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری روز دوشنبه از ساعت 9 الی 12 در سالن همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با حضور کارکنان پردیس موسسات تحقیقاتی البرز برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی مرضیه اکرمی مقدم، دبیر و عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری وزارت جهاد کشاورزی مدرس این دوره، بر لزوم آگاهی و آشنایی کارکنان دولت با قوانین و تخلفات اداری تاکید و تصریح کرد: تمامی کارکنان دولت به ویژه کارکنان و مدیرانی که به لحاظ وظیفه شغلی با اجرای احکام در ارتباط هستند لازم است که با قوانین تخلفات آشنایی کافی داشته باشند و عدم اطلاع از قوانین رفع تکلیف از کارکنان و مدیران ذیربط نخواهد بود.

وی از برگزاری دوره های اختصاصی تخلفات اداری ویژه کارکنان امور اداری، کارگزینی و مسئولین و مدیران موسسات و مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. اکبری مقدم به سرفصل های دوره آموزش آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری اشاره کرد و گفت : در این دوره به مباحث تشکیلات و حدود وظایف، تخلفات اداری، مجازات ها و سایر مقررات پرداخته خواهد شد.

 وی در خصوص سیر مراحل و شیوه رسیدگی به پرونده های تخلفات اداری، اصول و قواعد حقوقی حاکم بر عملکرد هیئت ها، تخلفات اداری از منظر هیئت عالی نظارت، موارد تخلفات اداری (ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری)، مصادیق تخلفات در ادارات دولتی و ویژگی ها و اصول حاکم بر مجازات های اداری به ارائه مطالب و توضیحات پرداخت.

مهندس مدار، دبیر و عضوهیئت رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی مهمان ویژه این دوره ضمن تقدیر از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی به خاطر برگزاری این دوره اطلاع رسانی، آموزش، ارتقاء سطح آگاهی و پیشگیری ا ز تخلفات اداری را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان  کرد و برضرورت آگاهی مدیران و کارکنان از قوانین و نظام تخلفات اداری تاکید کرد.

  

  

  

1401-12-08
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 522,900 | بازدید امروز : 6