logo jihad
logo jihad
سه شنبه 04  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerبرگزاری سخنرانی علمی با عنوان «آشنایی با فرآیند بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی - ترویجی »
برگزاری سخنرانی علمی با عنوان «آشنایی با فرآیند  بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی - ترویجی »
برگزاری سخنرانی علمی با عنوان «آشنایی با فرآیند بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی - ترویجی »

 

 این سخنرانی از مجموعه سخنرانی های علمی به همت اداره آموزش پژوهشگاه  با عنوان «آشنایی با فرآیند بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی - ترویجی» روز سه شنبه دوم اسفند ماه از ساعت 10 الی 12 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در این سخنرانی علمی که بصورت وبیناری برگزار شد، در ابتدای این سخنرانی پس از خیر مقدم و معرفی سخنرانان توسط خانم دکتر صادقی رییس اداره آموزش پژوهشگاه سخنرانی ادامه یافت. اعضای هیات علمی ستاد پژوهشگاه و پژوهشکده‌های استانی وابسته و سایر موسسات شرکت کردند.

هدف از برگزاری این سخنرانی، آشنایی با فرآیند بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی – ترویجی و توسعه همکاری علمی بین پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و معاونت آموزش و ترویج کشاورزی سازمان از طریق گسترش پروژه های تحقیقی ترویجی بود.

در این سخنرانی پژوهشگران و کارشناسان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با اهداف، ساختارها و نحوه تدوین شناسنامه پیشنهادی پروژه های تحقیقی ترویجی آشنا شدند.

 دکتر احمد صادقی دکتری تخصصی مکانیک ماشینهای کشاورزی، عضو هیات علمی و مدیر مطالعات موسسه آموزش وترویج کشاورزی که تدریس این دوره را برعهده داشت به تفصیل، شرایط و فرآیند بررسی و تصویب پروژه های تحقیقی – ترویجی را تبیین و به سوالات مطروحه، پاسخ داد.

شایان ذکر است بخشی از این سخنرانی توسط دکترمجید رضا خداوردیان دکتری تخصصی ترویج و اموزش کشاورزی، عضو هیات علمی موسسه ورییس گروه مطالعات و نیازسنجی ارایه شد.

 

 

    

1401-12-03
منبع : اداره روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 522,679 | بازدید امروز : 117