logo jihad
logo jihad
جمعه 07  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerپیام رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب و دعوت به حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن
پیام رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب و دعوت به حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن
پیام رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب و دعوت به حضور در راهپیمایی پرشور 22 بهمن

رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در پیامی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عموم همکاران را به حضور پررنگ و پرنشاط در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن دعوت کرد.

 

22 بهمن، سالروز خلق حماسه باشکوهی است که ملت بزرگ ایران با توکل بر ذات لایزال الهی و به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) آن را آفرید. به یقین شجره طیبه این انقلاب عظیم با بهره مندی از چشمه ساز زلال معارف و اعتقادات دینى مردم نستوه و فداکار ایران و با تکیه بر ریشه هاى استوار پیشینه فرهنگى و سیاسى و اجتماعى آنان بارور و پرثمر شد. انقلاب اسلامی ایران به تعبیر بلند رهبر معظم انقلاب، تحوّلی اخلاقى، فرهنگى و اعتقادى بود که تحول اجتماعى، اقتصادى و سیاسى و رشد همه جانبه ملت ایران را هم به ارمغان آورد.

اصلی ترین پیام انقلاب عظیم اسلامی نیز بنا به سیره و هدف رسالت پیامبر اعظم (ص)، بازگشت به ریشه های اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است که دشمنان ایران در طول سال های گذشته هرگز آن را برنتابیده و به همین سبب با انواع توطئه ها و اعمال ظالمانه ترین تحریم ها علیه مردم ایران در تلاشی مذبوحانه و خیالی خام، درپی به زانو درآوردن ملت و به شکست کشاندن آرمان های والای انقلاب اسلامی هستند.

ملت قهرمان ایران، با نمایش دوباره وحدت کلمه ‏و ‏اتحاد خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، جبهه استکبار را چون گذشته مبهوت خواهند کرد. در طلیعه بهار آزادی، خانواده بزرگ پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی نیز همراه و هم صدا با آحاد ملت شریف و نجیب ‏میهن اسلامی با شکوهتر و متحدتر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت.

 

 

1401-11-22
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 522,900 | بازدید امروز : 6