logo jihad
logo jihad
جمعه 07  اردیبهشت 1403
dividerآرشیو اخبارdividerهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی ایران با حضور فعال پژوهشگاه آغاز شد
هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی ایران با حضور فعال پژوهشگاه آغاز شد
هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی جامع کشاورزی ایران با حضور فعال پژوهشگاه آغاز شد

 

 هفتمین دوره نمایشگاه جامع کشاورزی ایران، سامانه های نوین آبیاری،  ماشین آلات،  نهاده ها،  گلخانه و کشت های گلخانه ای، ۱۹ دی ماه با مشارکت فعال پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، این نمایشگاه، روز دوشنبه با حضور سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، دکتر خیام نکوئی، معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، محمد جواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، مهندس برومندی، معاون امور باغبانی وزیر، دکتر محمدی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر،  مهندس مهاجر، معاون امور زراعت،  مهندس نیازی، معاون آب و خاک و جمعی از مدیران ستادی و  روسای جهاد کشاورزی استان ها و روسای اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی افتتاح شد‌.

در آغاز این رویداد مهم دکتر ساداتی‌نژاد، دکتر خیام نکویی و جمعی از مدیران عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی با حضور در پاویون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در  نمایشگاه از تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و دیگر موسسات تحقیقاتی سازمان بازدید کردند.

در حاشیه این نمایشگاه، نشست ها و مذاکراتی نیز با مدیران دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی در جریان است که در این راستا، روز دوشنبه نشستی با حضور دکتر پژمان آزادی، قائم مقام فناوری پژوهشگاه و مهندس حسینی، رئیس جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. در این نشست در خصوص همکاری های صورت گرفته از جمله انتقال دانش فنی تولید کشت بافتی خرمای مجول از پژوهشگاه به سازمان و گسترش این همکاری ها بحث و تبادل نظر شد.

مهندس حسینی پس از استماع گزارش دکتر آزادی در خصوص اقدامات انجام شده و موفقیتهای حاصل شده در روند انتقال این فناوری ضمن تقدیر از فعالیتهای پژوهشگاه بر توسعه همکاری های مشترک تاکید کرد

گفتنی است این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت تولیدکننده ایرانی در ۲۵ هزار مترمربع و ۱۲ سالن برگزار شده است.

 این نمایشگاه  از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران سالن ۵ یا ملل  و سالنهای ۶ ، ۷ و ۸ پذیرای عموم  کشاورزان، تولیدکنندگان، محققان و دیگر فعالان بخش کشاورزی است.

پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی نیز همچون گذشته پرتوان در غرفه سازمان تات با ارائه آخرین دستاوردهای خود خودنمایی می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1401-10-20

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 522,900 | بازدید امروز : 6