logo jihad
logo jihad
جمعه 31 فروردین 1403
dividerآرشیو اخبارdividerبازدید رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی
بازدید رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی
بازدید رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی

 

 رییس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی دیدار کرد

 به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیوتکنولوژی صنایع غذایی، در ابتدای بازدید جلسه ای با حضور دکتر جعفری راد رییس پارک علم و فناوری استان، رییس و اعضای هیات علمی پژوهشکده صنایع غذایی(تبریز) برگزار شد. در این جلسه ابتدا دکتر حجازی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاورد های پژوهشکده، توضیحاتی در خصوص وضعیت طرح ها و پروژه های در حال اجرا و پروژه های پایان یافته که منجر به فناوری شده بودند ارائه داد. در همین راستا همچنین اعضای هیات علمی پژوهشکده گزارشی از طرح ها و پروژه های تحقیقاتی و زمینه های فعالیت خود ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه دکتر جعفری راد رییس پارک علم و فناوری استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در پژوهشکده و تقدیر از دستاوردها و فعالیت های انجام گرفته، آمادگی خود را جهت همکاری با این مرکز علمی در خصوص تجاری سازی دستاورد ها اعلام نمودند. همچنین در پاسخ به پیشنهادات رییس پژوهشکده علاقمندی پارک را به برگزاری رویداد فناورانه مشترک و نیز عقد تفاهم نامه به منظور تاسیس مرکز نوآوری صنایع غذایی فی مابین پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ابراز نمودند.

در پایان رییس پارک علم و فناوری و رییس پژوهشکده به همراه اعضای هیات علمی و محققین ضمن بازدید از آزمایشگاه های تحقیقاتی و گلخانه پیشرفته تحقیقاتی، از نزدیک با فعالیت های هر بخش و دستاوردها ‏و پروژه های تحقیقاتی در حال اجرا آشنا شدند.

 

 

  

  

  

 

 

 

 

 

1401-10-13
منبع : روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی

  • آخرین اخبار
  • آخرین مقالات
faq
©  تمامی حقوق برای پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک
بازدید کل : 521,616 | بازدید امروز : 44