چهارشنبه 06 بهمن 1395      العربیه | English
کمينه
مدیریت امور اداری و پشتیبانی

امید دبیراشرافی    مدیریت امور اداری و پشتیبانی

شرح وظایف:

  • تامين نيروي اداري و فني مورد نياز براساس چارت مصوب پژوهشکده و مقررات مربوطه  
  • انجام امور اداري و استخدامي (استخدام, ترفيع, انتقال, انتصاب, مرخصي, بازنشستگي و....) و تهيه احكام مربوطه براساس قوانين و مقررات و آيين نامه هاي استخدامي
  • نگهداري سوابق استخدامي و تهيه آمار پرسنلي كاركنان پژوهشکده
  • انجام و هماهنگي تامين امور رفاهي كاركنان (درماني, بهداشتي, تعاوني, ورزشي و تفريحي)
  • اجراي طرح هاي طبقه بندي مشاغل
  • خريد تجهيزات و لوازم مورد نياز كليه بخشهاي پژوهشکده با هماهنگي لازم
  • مديريت امور نقليه پژوهشکده و ارايه خدمات لازم براي حمل و نقل و انجام ماموريت هاي درون و برون شهري
  • انجام امور خدماتي و پشتيباني پژوهشکده
  • انجام امور تاسيساتي و ساختماني مربوط به پژوهشکده
  • مديريت انبارها
  • تهيه و تامين مايحتاج و ملزومات واحدها با توجه به اعتبارات مصوب و در نظر گرفتن مقررات مربوطه
  • اجراي دستورات و مقررات مربوط به بهبود خدمات اداري
  • نظارت بر انجام مكاتبات اداري